Palautuskäytäntö taidemaalauksille
Taiteeni on valmistettu käsityönä. Haluan varmistaa, että olet tyytyväinen ostokseesi. Alla olevat ehdot kertovat, millaisissa tilanteissa palautukset ja vaihdot ovat mahdollisia.
1. Palautusoikeus
- Mittatilaustyöt ja personoidut teokset:
Mittatilaustyöt ja asiakkaan toiveiden mukaisesti tehdyt personoidut maalaukset eivät ole palautuskelpoisia, ellei teoksessa ole valmistus- tai lähetysvikaa.- Ennen työn aloitusta hyväksytän asiakkaalla suunnitelman ja luonnokset, jotta lopputulos vastaa odotuksiasi.
- Valmiit teokset:
Jos tilasit valmiin taideteoksen, palautukset ovat mahdollisia tietyissä tilanteissa (ks. kohta 2).
2. Palautusehdot
Voit palauttaa valmiin teoksen seuraavissa tilanteissa:
- Teos on saapunut vahingoittuneena.
- Teos ei vastaa kuvausta, esimerkiksi koon tai väreiltään huomattavan poikkeaman vuoksi.
Huomio: Näytön asetukset voivat vaikuttaa värien tarkkuuteen. Pieniä eroavaisuuksia ei pidetä virheenä.
Jos haluat tehdä palautuksen, otathan yhteyttä 14 päivän sisällä toimituksesta ja liitä mukaan:
- Selkeät kuvat vahingoista tai virheistä.
- Tilauksen numero ja ostokuitti.
3. Palautusprosessi
- Kun palautuspyyntösi on hyväksytty, teos tulee palauttaa alkuperäisessä kunnossaan ja pakkauksessaan 14 päivän sisällä.
- Asiakas vastaa palautuskuluista, ellei kyseessä ole viallinen tai vahingoittunut tuote.
- Palautuksen vastaanoton ja tarkistuksen jälkeen käsittelemme hyvityksen alkuperäiselle maksutavallesi. Hyvityksen käsittely voi kestää muutamia arkipäiviä.
4. Vaihdot
Jos teos saapuu vahingoittuneena, voimme tarjota vaihtoa vastaavaan tuotteeseen, mikäli mahdollista. Vaihdossa mahdollisesti tarvittavat lisäkulut (esim. toimituskulut) käsitellään tapauskohtaisesti.
5. Poikkeukset palautuskäytäntöön
Seuraavat tuotteet eivät ole palautuskelpoisia:
- Mittatilaustyöt ja personoidut teokset.
- Lahjakortit ja digitaaliset tuotteet.
6. Yhteystiedot
Jos sinulla on kysyttävää palautuksista, hyvityksistä tai vaihdoista, ole rohkeasti yhteydessä:
anne(@)engholm.fi
Palautuskäytäntö painotuotteille
1. Tuotteiden palauttaminen
Koska kaikki tuotteet valmistetaan yksilöllisesti tilauksen mukaisesti, emme voi hyväksyä palautuksia tuotteista, joissa ei ole valmistus- tai laatuvirheitä. Suosittelemme tarkistamaan kokotaulukon ja suunnittelutiedot huolellisesti ennen tilaamista.
2. Tilauksen peruutus
Tilauksia ei voida peruuttaa tai muokata sen jälkeen, kun ne ovat siirtyneet tuotantoon. Otathan yhteyttä mahdollisimman pian, jos haluat tehdä muutoksia tilaukseesi ennen tuotannon alkamista.
3. Virheelliset tai vialliset tuotteet
Jos tuotteessa ilmenee jokin seuraavista ongelmista, tarjoan joko korvaavan tuotteen, hyvityksen tai muun sopivan ratkaisun:
- Valmistusvirhe: Esim. väärä tulostus, värit poikkeavat huomattavasti mallikuvasta tai tuotteen mitat eivät vastaa ilmoitettua.
- Kuljetusvauriot: Jos tuote on vahingoittunut kuljetuksen aikana, toimita meille kuvat tuotteesta ja pakkauksesta 7 päivän kuluessa toimituksesta.
4. Palautusprosessi
Jos tuotteessa on virhe:
- Lähetä valokuva tuotteesta, jossa virhe näkyy selvästi.
- Liitä mukaan tilausnumero ja lyhyt kuvaus ongelmasta.
- Ota yhteyttä 7 päivän kuluessa toimituspäivästä.
5. Vastuut ja poikkeukset
- Ei-palautettavat tuotteet: Yksilöllisesti suunnitellut painotuotteet (esim. personoidut paidat, julisteet) eivät ole palautuskelpoisia, ellei kyseessä ole valmistusvirhe.
- Laatuvirheet: kaikki laatua koskevat reklamaatiot käsitellään tapauskohtaisesti.
- Ostajan virheistä johtuvat ongelmat: En vastaa ongelmista, jotka johtuvat tilaajan tekemistä virheistä, kuten väärästä koosta tai väärin kirjoitetusta tekstistä.
6. Toimitusehtojen mukaiset palautukset
Mikäli tilausta ei toimiteta ilmoitetussa ajassa, ota yhteyttä. Pyrin ratkaisemaan ongelman mahdollisimman pian.
Yhteydenotot anne(@)engholm.fi